Etichete Autoadezive Personalizate | 3,8 x 2,1 cm | Economic – E01

Set 65 buc | Hârtie Autoadezivă Mată | Coală A4 Pretăiată | Alb/Negru

Afișând produsele cu etichete autoadezive personalizate promovăm caracteristicile produsului nostru, brand-ul și utilitatea. Astfel, etichetele personalizate au devenit o modalitate esențială de publicitate. Cu ajutorul etichetelor, nu numai că ne putem afișa brand-ul, dar putem cu ușurință să îl diferențiem de competiție.

Prin funcția lor publicitară de impulsionare a acțiunii de vânzare sunt strâns legate de produs. Sunt întâlnite pretutindeni și mereu extrem de căutate, folositoare în orice activitate de birou și nu numai. Toate obiectivele de marketing devin realizabile la costuri reduse cu ajutorul etichetelor personalizate, a căror popularitate a crescut în rândul afacerilor care își utilizează optim bugetele pentru promovare.


Avantaje

Principalul avantaj consta în desprinderea ușoară a etichetelor de suport, un aspect deloc de neglijat, mai ales în cazurile în care dimensiunile etichetei sunt mici. Etichetele autoadezive se pot aplica pe orice fel de produs fizic cu suprafață netedă, de la ambalaje de produse la cărți, plicuri, colete, geamuri etc.

Se folosesc cu succes în timpul campaniilor de promovare, promoții sau pentru etichetarea cu coduri de bare. Se aplică rapid și au costuri extrem de mici dar cu impact major.

Aplicând etichete autoadezive personalizate pe suprafațe cât mai plane, mai uscate, mai uniforme și mai curate (să nu prezinte urme de praf, scame, oxizi, etc) timpul de expunere crește exponențial.

Al doilea rol al etichetelor este cel de convingere, care se concentrează pe punerea în evidență a logo-ului, siglei sau emblemei, prin urmare etichetarea produselor este un mijloc de promovare și marketing excelent, utilizând un nume sau o marcă atestată.


De ce sunt importante etichetele?

Primul argument ar fi că prin informațiile trecute pe etichetă, consumatorul află cele mai importante aspecte ale produsului cum ar fi: numele produsului, ingredientele, modul de utilizare, condiții de depozitare, termen de valabilitate , indicii privind cantitatea și calitatea, date de contact etc.

Scopul etichetării este de a furniza consumatorilor informaţiile necesare, suficiente, verificabile şi uşor de comparat, astfel încât să permită acestora să aleagă acel produs care corespunde exigenţelor lor din punct de vedere al nevoilor şi posibilităţilor lor financiare, precum şi de a cunoaşte eventualele riscuri la care ar putea fi supuşi.

Proiectarea unei etichete autoadezive personalizate informative facilitează consumatorilor o alegere corecta a produsului. Consumatorul are un sentiment de siguranță când vede eticheta produsului, la majoritatea din noi în mintea noastră se declanșează ideea de bun, hrănitor, sănătos.


Detalii tehnice etichete

Dimensiuni etichetă: 38 x 21 mm;
Dimensiuni print: 33 x 15 mm;
Materiale: hârtie autoadezivă mată;
Format livrare: coală A4 pretăiată;Print: față, laser alb/negru, rezoluție 1200 dpi, print rezistent la apă și radiațiile solare UV;
Perioadă de expunere: 6 – 12 luni (condiții normale de temperatură și umiditate);
Producător: EXTE.


Grafică și machetare

Fișierul de grafică se transmite din pagina de comandă și trebuie să aibă următoarele caracteristici:
Dimensiunea paginii declarate: 38 x 21 mm (fără “bleed”);
Dimensiuni logo sau text: maxim 33 x 15 mm;
Poziționare: la 3 mm de marginile etichetei spre interior;
Fundal: alb, neimprimat;
Culori: negru sau tonuri de gri;
Spațiu de culoare: CMYK;
Fișiere vectoriale: PDF, CDR, AI sau EPS – scara 1:1;
Fișiere raster: TIFF, JPG, PNG, BMP – rezoluție 300 dpi, scara 1:1.

Dacă nu aveți fișierul de grafică necesar imprimării etichetelor personalizate, vă punem la dispoziție serviciile noastre de grafică și machetare. Acest serviciu se tarifează separat: + 19 lei (TVA inclus) și se adaugă la costul de imprimare al etichetelor.

În cazul reedităriilor comenzilor NU se achită, folosindu-se fișierul inițial fără modificări. S.C. Mads Smart S.R.L. rămâne proprietarul fișierului, Clientul având posibilitatea să utilizeze fișierul fără modificări pentru un număr nelimitat de reeditări la comenzile ulterioare.

Trebuie ținut cont de faptul că reprezentarea grafică pe echipamentele video (monitor, tabletă, telefon mobil, tv, etc) este realizată cu ajutorul tehnologiei RGB și imprimarea este realizată cu echipamente CMYK, spații de culoare care sunt apropiate dar NU identice. În consecință este posibil să apară mici diferențe la anumite tonuri de gri sau nuanțe de culori.


Livrare

Termen de livrare: 2-4 zile de la confirmarea comenzii prin email;
Livrarea se face prin Fan Courier.
Costul expediției este achitat de către destinatar.


Modalități de plată

Prin transfer bancar (ordin de plată);
Ramburs la primirea coletului;