E-commerce SEO reprezintă o modalitate de optimizare SEO, a unui magazin online. Pe lângă un web design prietenos, un magazin online trebuie aplicat un serviciu strategic SEO. Aceasta, pe lângă traficul organic va stimula și creșterea vânzărilor în mediul online.

Introducere

Nu contează dacă sunteți un proprietar de firmă cu experiență sau un start-up. Puteți extinde și genera profit din e-commerce SEO dacă implementați o strategie bună pentru comerțul electronic.

În prezent, granițele dintre comerțul electronic și afacerile tradiționale se diminuează. Multe companii se orientează către web și se promovează în special pe website-uri de anunțuri.

Când îți începi afacerea în mediul online ai nevoie întotdeauna să atragi clienți. Puteți face acest lucru mai eficient, dacă website-ul dvs. de comerț electronic obține un clasament înalt în SERP-uri.

În calitate de o agenție cu experiență UpSEO vă ajută să obțineți un clasament înalt și vizibilitate pentru motoarele de căutare.

Nu ezitați să accesați secțiunea de servicii a agenției pentru a vedea ce serivii oferite de noi se pliază pentru nevoile afacerii dvs.

Există multe strategii de implementat în timpul lansării unui magazin de comerț electronic. Haideți să vedem câteva dintre cele mai bune sfaturi pentru e-commerce SEO când urmărim creșterea vânzărilor unui magazin online.

Cuvinte cheie eficiente pentru e-commerce SEO

Acordați timp și investiți bani pentru a cunoaște cele mai potrivite cuvinte cheie pentru magazinul dvs. online. Utilizatorii aleg cuvinte foarte specifice în timp ce caută orice într-un motor de căutare. Asigurați-vă că, cuvintele cheie selectate nu sunt prea generice.

Cercetarea de cuvinte cheie trebuie să pornească de la cunoașterea grupului țintă căruia încerci să-i vinzi produsele sau serviciile.

Puteți să citiți articolul nostru despre cuvinte cheie. Veți găsi informații suplimentare despre cum să le alegem corect pentru optimizarea SEO.

Efectuați o legătură internă corectă

Este una dintre cele mai importante strategii de urmat în timp ce se dezvoltă și se promovează un magazin online. Realizați legături interne pentru fiecare pagină și pentru fiecare produs.

Dacă întâmpinați dificultăți în realizarea legăturilor eficiente puteți angaja o agenție specializată în acest sens. Prin serviciile de link building, strategia UpSEO urmărește efectuarea unor legături interne corecte și obținerea unor legături externe cu autoritate.

Fără conținut duplicat

În timp ce elaborezi descrieri de produse, ar trebui să fii cât mai original. Acesta este aspectul cel mai important pentru succesul unui magazin online. Nu copiați conținutul altora, creați propriul conținut.

Poate fi o sarcină solicitantă, dar va fi rodnică în viitor. Scrie conținut prietenos și unic pentru SEO. Un conținut original va fi mereu apreciat de către utilizatori.

PPC sau Pay Per Click

Este un instrument necesar și o strategie de marketing online pentru magazinele de comerț online.

Se recomandă să nu depindem complet de ea pentru a obține vizibilitate.

Costul PPC crește continuu cu fiecare click pe care trebuie să plătiți o sumă decentă. Unii oameni nu au încredere în aceste link-uri și reclame plătite. Așadar, combinați SEO pentru rezultate organice cu PPC pentru o mai bună vizibilitate și rentabilitate. Dacă aveți un buget redus, puteți vedea articolul nostru cu privire la cele 6 tactici accesibile pentru o strategie de marketing.

Optimizarea imaginilor pentru e-commerce SEO

Ca servicii profesionale de comerț, la UpSEO știm cum să optimizăm etichetele și imaginile ALT pentru magazinul dvs. online. Etichetele ALT sunt necesare în cazul în care internetul clientului este lent și imaginile nu sunt vizibile.

Pentru un magazin de comerț online optimizarea imaginilor are un rol foarte important. Deoarece, pe lângă descrierea unui produs, imaginea reflectă caracteristicile directe ale produsului. Acest aspect de e-commerce SEO merită o atenție deosebită. Mai ales că, pentru a fi convingător, pentru un produs vor fi atașate mai multe imagini.

Butoane sociale

Faceți interacțiunea ușoară cu afacerea dvs. utilizând butoanele sociale pentru fiecare pagină de produs. De la CTA-uri, până la butoanele de distribuție pe rețelele sociale. Urmăriți ca produsele și serviciile dvs. să ajungă la un număr cât mai mare de potențial clienți. Nu ezitați să folosiți oportunitățile acestor butoane pentru a crește vizibilitatea în mediul online.

Meta Descrierile pentru paginile web

Utilizați meta-descrieri adecvate și unice pentru fiecare pagină pentru website-ul e-commerce SEO. Aceste descrieri sunt compuse de oameni cu scopul de a ajuta la obținerea de vizitatori pentru magazinul dvs. online. Magazinul online trebuie să fi activ pentru motoarele de căutare.

Noi, ca furnizor de servicii SEO, avem experiență în a face descrierile meta corespunzătoare pentru magazinul dvs. online. Nu uitați că descrierile meta vizează algoritmii motoarelor de căutare. Aceste descrieri sunt adresate oamenilor care vor dori să cumpere de la dvs.

Curățați-vă codul

Asigurați-vă că aveți codul curat și fără erori în magazinul dvs. online. Link-uri la imagini, link-uri sparte, nici o eroare de crawl și erori de validare nu ar trebui să fie acolo. Orice eroare prezentă va fi penalizată de către algoritmii motoarelor de căutare.

Audit regulat pentru e-commerce SEO

Unul dintre cele mai importante aspecte pentru succesul oricărui magazin online este auditul regulat. Trebuie să verificați orice eroare potențială care își poate face apariția.

Un audit SEO este un raport ce include probleme și recomandări pentru toate elementele SEO cunoscute până în prezent.

Algoritmii motoarelor de căutare se îmbunătățesc în fiecare zi. Din acest considerent apare și necesitatea unui audit SEO în mod regulat.

Ce astăzi este pozitiv pentru algoritmi, peste o lună poate ajunge să fie penalizat. Astfel, cu ajutorul auditului puteți vedea aspectele ce necesită schimbări și îmbunătățiri.

Când contractați o agenție SEO asigurați-vă că este la zi cu ultimele modificări ale algoritmilor. Doar așa puteți obține un raport de audit eficient și relevant pentru strategia online.

Consultare pentru e-commerce SEO

În cele din urmă, o strategie pentru creșterea vânzărilor online este să contractați serviciile unei agenții SEO.

Experiența unei asemenea agenții vă poate ajuta în atingerea obiectivelor și implementarea strategiilor SEO. Îți economisește timp și bani și te ajută să obții succes în timp minim.

Dacă dorești să te implici personal în optimizarea SEO a magazinului online, poți urma un curs SEO.

Acesta îți va oferi informațiile necesare pe care trebuie să le cunoști. Dacă întâmpini probleme pe parcurs, poți apela la serviciile unei agenții doar pentru o consultare periodică.